среда, 26 октября 2011 г.




 1.პროექტის სახელწოდება:
ქართველი ცისფერყანწელები და რუსი პოეტები.
2.პროექტის მთავარი იდეა:
მოსწავლეები უკეთ გაიცნობენ და შეისისხლხორცებენ იმ ისტორიულ–კულტურულ ურთიერთობებს,რომელიც ცისფერყანწელთა და მათ თანამედროვე რუს პოეტებს შორის სუფევდა.
3.პროექტის აქტუალობა:
რუსეთ–საქართველოს დღევანდელი ურთიერთობის ფონზე,რბილად რომ ვთქვათ,მოსწავლეებს გაუნელდათ რუსული ენისა და ლიტერატურის  შესწავლის  ინტერესი.ჩვენ მოსწავლეებს უნდა გავაცნოთ აქამდე მოტანილი კულტურულ–ლიტერატურული ურთიერთობა რუს და ქართველ ინტელიგენციას შორის.საუბარია მარადიულ ღირებულებებზე,რომელიც პოლიტიკას არ ემორჩილება და არც უნდა განიცდიდეს პოლიტიკის გავლენას.
4.პროექტის მიზნები
მოსწავლეები ამ პროექტით  გაიგებენ,თუ როგორი ახლო მეგობრული ურთიერთობა ჰქონდათ ქართველ ცისფერყანწელებსა და რუს პოეტებს.წაიკითხავენ მათი მეგობრობის,სიყვარულისა და ერთგულების ისტორიებს.გაცნობილი ისტორიებით მივლენ იმ დასკვნამდე,რომ ისტორიულ–ლიტერატურული ურთიერთობები მარადიულ ღირებულებებს  მიეკუთვნებიან,ხოლო პოლიტიკა ცვალებადია და შორს დგას იმ ხელშეუხებელი გრძნობებისაგან,რასაც სიყვარული და მეგობრობა ჰქვია.
5.მონაწილეთა ასაკი:
14–15 წელი.
6.პროექტის ხანგრძლივობა:
3 თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლეები უკეთ შეიცნობენ რუსულ–ქართული ურთიერთობის ფესვებს,უფრო ღრმად ჩასწვდებიან მარადიული ღირებულებების არსს.შექმნიან ელექტრონულ რესურსებს.მოძიებული მასალით შეძლებენ ბუკლეტების შექმნას(ქართველი ცისფერყანწელები და მათი მეგობარი რუსი პოეტები).მოძიებული მასალით მოაწყობენ ფოტო–გამოფენას.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ისტ–ის კაბინეტი,ბიბლიოთეკა,ფოტოაპარატი,ვიდეოკამერა,წიგნები,ფერადი ქაღალდები,რვეულები,კალმები და ფლომასტერები.
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):
აქტივობა1:
მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის იდეის გაცნობა.
აქტივობა2:
ორგანიზაციული საკითხების მოგვარება და ფუნქციების გადანაწილება მოსწავლეთა შორის.
აქტივობა3:
მოსწავლეთა თითოეული ჯგუფი იწყებს:ა)დავალების  შესრულებას.ბ)მასალის მოძიებას.გ)ცოდნის გაღრმავებას.დ)ვიდეო,აუდიო და ფოტო–მასალის მოპოვება–გამოყენებას და შესაბამისად,ხდება ინტელექტის ამაღლება.
აქტივობა4
პრეზენტაცია.
აქტივობა 5:
პრეზენტაციების და განხორციელებული სამუშაოს ამსახველი მასალების გამოქვეყნება ბლოგზე და გაცნობა აუდიტორიისათვის.
10.საგნებთან(საგნობრივ ჯგუფთან),ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი.
რუსული  ენა,ქართული ენა,ისტ–ი.
მოსწავლეები ეროვნულ სასწავლო გეგმაზე დაყრდნობით კომუნიკაციის წარმართვისათვის იყენებენ აუცილებელ რესურსებს,ამოიცნობენ უცხო კულტურისათვის დამახასიათებელი ქცევის ეტიკეტს,ეფექტურად გამოიყენებენ სახელმძღვანელოს რესურსებს(ლექსიკონი,სტრუქტურული ნიმუშები,ილუსტრაციები და სხვა).მოიძიებენ ინფორმაციას როგორც სკოლაში,ისე სკოლის გარეთ მისაწვდომ რესურსებში(სახელმძღვანელოს თვალსაჩინოებები,მასწავლებელი,კომპეტენტური პირი,ინტერნეტი და სხვა).
11პროექტის ხელმძღვანელი:
ნანა ბირკაია
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
13.პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:n.birkaia.blogspot.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий